Mående.

Jag tror jag mår väldigt bra jämfört med många andra om man ska tro forumen. Jag är obeskrivligt trött men det är värst när jag bara är hemma...de dagar jag jobbat har det gått jättebra. Jag springer på som vanligt och jobbar snabbt. När jag kommer hem däremot....sussar gott så fort huvudet når kudden :) men det är bara skönt!!

Illamående. Mjo. Något är det men jag kräks inte och såå farligt är det inte. Däremot har jag ingen matlust och det är ju jättekonstigt för att vara mig som älskar mat. Jag är inte sugen på någonting och har svårt att få ned maten. Inte bra. När jag inte äter ordentligt och regelbundet går jag upp i vikt och jag har fortfarande semesterkilon kvar =S Så jag vill gärna äta bra och återgå till normalvikt innan gravkilona börjar komma. Annars kommer jag bli en stor köttbulle som rullar fram :P


Berättande. I nuläget vet våra båda familjer om och Minna & Lok. Jag har dessutom precis berättat för Tommy. Jag tycker det är svårt och läskigt att berätta, ingen aning om varför. Kanske för att det fotfarande på många sätt är otroligt overkligt. Det kommer... =)


Kommentarer
Postat av: minna

LOVE YOU

2009-12-18 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0