Tlööööööt

Jag är fruktansvärt trött efter en arbetsdag. I söndags jobbade jag med alltför slitna skor vilket resulterade i att jag var helt slut även medan jag jobbade, både i kropp o själ. Jag brukar fixa det här utan problem så vissa spår lämnar graviditeten.
Halsbrännan gör också att jag vill dricka vatten, inte för att det hjälper men det blir att jag dricker mer iaf. Naturligt nog vill vattnet ut igen så toabesöken blir lite tätare. Dessutom är det väldigt skönt att få sitta ned några sekunder så jag kissar gärna även när jag egentligen kan hålla mig längre ;P
I söndags ledde det till att min chef kom fram till mig och tittade på mig med medlidsamma ögon och frågade ”är du dålig i magen Camilla?”
Jag fattade ingenting, hade inte ens tänkt på att jag gått oftare och vem skulle seriöst hinna göra tvåan på mindre än en minut?


Vi får se hur länge vi lyckas hålla detta hemligt. Tydligen lämnar jag små spår efter mig. Det är nog en tidsfråga innan alltfler lägger ihop 1+1.


Kommentarer
Postat av: Katta

Haha ja bättre sent än aldrig eller vad säger du? ;) Krävdes att du skrev ut V 15 först =)

2010-02-11 @ 18:35:37
Postat av: C

hehehe...förr eller senare trillar alltid polletten ned =D

2010-02-17 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0