Välkommen till min nya blogg!

Jag har redan en blogg där jag brainstormar alla tankar. Denna blogg kommer vara mer inriktad på ett visst ämne, vi får se hur det går. Jag har aldrig varit bra på att skriva "smalt", det är lättare att sväva ut och ordbajsa ;)

Här ska ges utrymme för framförallt mina tankar om barn, men även hur jag och min man pratar och funderar över allt. Jag tror på något vis att det är lättare om det "bara händer". För vår del sitter vi och diskuterar om det är nu eller sen det är dags. Ett aktivt beslut är alltid svårare att ta.

För drygt ett år sedan var jag så säker på att jag ville, Andreas sa "snart men inte än." Just nu är han säker på att det är nu det är dags, då blev jag rädd och osäker isället ;) Antagligen kommer osäkerheten pendla mellan oss en tid, men tillsammans är vi alltid starka och hur det än blir vet jag att det blir bra så länge vi är tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0