Glad.

Det är så otroligt bra att vara lillasyster för man har förmånen att få öveta både råd och saker. Vi har redan fixat skötbord, spjälsäng, barnvagn, skötväska och bebiskläder i flera storleker. Skulle tippa på att vi inte behöver handla något alls av de allra minsta storlekarna, vem vet om vi ens hinner använda de vi har...Klockrent! Allt detta tog vi reda på under söndagen på en tur till min syster. Fick lite mammakläder från syster med och förra veckan kom Andreas med mer kläder från Nettan. Det inte bara bekvämt och smidigt, det är guld för vår ekonomi också.


Hela helgen har varit helt fantastiskt, jag och Andreas har tagit hand om varandra samtidigt som vi hunnit vara sociala och fixat i hemmet. Sakta men säkert får vi ordning här hemma, en tur till IKEA så kommer det se bättre ut...eller krävs det kanske fler? Man glömmer ju alltid något där!
Jag har ro i själen och kärlek i hjärtat!


Dessutom har Kalla just tagit OS-guld, galet =D


Kommentarer
Postat av: MARIA

Jag glädjs så med er! Så kul att livet leker. Ta väl hand om varandra. Kram

2010-02-16 @ 19:54:50
Postat av: C

Kram till dig med :)

2010-02-17 @ 11:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0