Hörsel

Sedan dryga vecka har bebisens hörsel börjat utvecklas.
Hoppas det bildas ett litet Rammstein-fan därinne eftersom jag var på konsert i lördags =D
En bättre konsertdebut kan man knappast göra!!
Det var grymt!!

Jag fick ganska ont i ländryggen/höften och dagen efter var det förstås värre.
Men det var det vääärt!
Länge sedan jag kände mig så glad inombords.
Hade längtat länge till den här konserten!




Du hast: http://www.youtube.com/watch?v=O45O41eJDDg
Så klart ännu mäktigare på plats men jag ryser igen när jag ser det. Runt 2:10 hör man publiken bäst. Tänk att jag stod där framme i den hoppande massan :D När Till skjuter iväg elden och det smäller efteråt hoppade jag till rejält, vibrade skönt i brösten kan jag säga...men inte heller den smällen gör sig riktigt rättvis inspelad från läktaren. Ett litet smakprov är det dock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0