jo det växer fortfarande :)

Även Lok reagerade på min mage i lördags så nu syns det faktiskt. Det har jag iof tyckt ett tag...fram tills jag kommer till skolan och träffar Petra som är sprickfärdig ;) Då känner jag mig enbart lönnfet igen. Bara en månad kvar för henne nu, mindre till och med.

Iaf. Man pratar om magen, hur mycket magen växer och hur mycket det syns, men seriöst; tuttarna. Varför pratar ingen om tuttarna!? Jag känner inte igen mig själv när jag ser mig i spegeln. Tur man kan dölja lite med val av kläder men även det börjar bli svårt. =S


Kommentarer
Postat av: minna

hahaha, jag är såååå nyfiken på magen nu (läs tuttarna) haha, vi måste försöka ses på ons <3

Lycka till med biljettbokningen. love you pussssssssssssssssss

2010-02-22 @ 10:47:35
Postat av: A

för att de knappt har börjat växa än fnissar väääänta du bara lerelakt

Din faster (för visst är hon det Inger) hon är riktigt duktig på att kommentera tuttarna dock ler

Middag snart?

2010-02-24 @ 21:44:21
Postat av: C

Minna-Pinna: Nu har du sett dem...och magen =D Men eftersom jag jobbat innan hade jag "bra" kläder på mig för att dölja både det ena och det andra ;D Hoppas vi ses snart igen!!



Angelica: Jag var ju mer än nöjd innan, jag vill inte ha större :( De ser ju helt oäkta ut, står i princip rakt upp när jag ligger ned. Å är i vägen! Gillas inte. Kära faster är i Australien nu och det kanske är bra ;) Det räcker med Andreas kommentarer ;D

Middag är på g! Ni ska få inviga vårt köksbord i köket, tidigare hade vi ett bord i vardagsrummet när vi hade gäster. Detta är lite trångt för fler så vi får se hur det går ;) Gäller nu bara att Andreas är hemma och inte jobbar långt bort.

2010-02-25 @ 08:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0