Tiden går.

Så går vi in i v 14 imorgon, tiden springer på. Jag hade bestämt att jag skulle ta det lugnare framförallt när det gäller jobb men jag är dålig på det. Det är svårt att inte jobba när man har världens gulligaste kollegor!  Har väl däremot blivit lite för lite läsa i böckerna men det där med förvaltningslag och sekretess, det kan ju jag redan utan och innan...........
Bilresan till Eskilstuna igår var hemsk. Frukosten ville vandra upp i princip hela resan men jag kom fram utan stop otroligt nog och när jag satte mig i föreläsningssalen mådde jag helt okej. Annars så har illamåendet i det stora hela givit med sig, iaf om man jämför med förut.


Jag blir varm i hela mitt hjärta över att alla blir så otroligt uppriktigt galet glada för vår skull. Det är inte bara ”grattis” och en kram utan totalglädje. Det är roligt att berätta när man får så härlig respons.  Tänk att man har så mycket fina människor runt sig!! Tänker inte bara på responsen om bebisen utan i allmänhet. Jag känner mig lyckligt lottad över att jag har så många fantastiska människor runt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0