Bortglömd piercing.

Eftersom denna blogg först och främst är för min egen och mitt minnes skull måste jag notera allt jag gör och upplever. Tyvärr glömmer jag även det. Inge bra att glömma göra sina minnesnoteringar eftersom dem är till för minnets skull :D

För dryga vecka sedan (mer? Andreas du minns kanske) tog jag ut min piercing. Visst skulle den funka och ha kvar men jag vet att jag kommer att ledsna på den när jag ammar. Vet att det kommer bli för jobbigt att ta i och ur den så varför ha en öm bröstvårta nu om det ändå slutar med att jag plockar bort den?
Den var en del av mitt liv så det var faktiskt ett svårt beslut...Så fruktansvärt skönt var det heller inte att ta den vilket också gjorde att jag ville ha den kvar :P Nu är den borta iaf och jag har inte saknat den och minns inte vilket dag jag tog bort den. Så viktig kan den inte ha varit...
Navelpiercingen ska sitta så länge den bara går. En vän kunde ha sin i hela tiden, fast en plaststav på slutet. Man kan alltid hoppas... :) Det är ju den sista jag har kvar, känns som man klipper bort en del av sitt gamla liv när man tar ur piercingarna men det är väl det som skiljer mot tattueringar.

I övrigt börjar både illamående och trötthet sakta men säkert ge med sig. Kanske är det så bra att det är borta när jag passerat de magiska tre månadern.

Kommentarer
Postat av: tette

Jag tog ut min när jag ammade , det läckte som en vattenspridare när det åts , när jag slutade ammade stoppade jag tillbaka den



/t

2010-01-29 @ 15:10:12
Postat av: C

Det var min avsikt från början att göra så men när jag insåg att jag ledsnat redan nu på att den var där....tjaa, då verkade det fånigt att ha den kvar :)

2010-01-29 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0