Kungsängenbarn och mammakläder.

Igår var vi i Kungsängen och passade Negussiebarnen. Som alltid fullrulle och väldigt roligt :D Vi var där i många timmar men tiden sprang på. Det är väldigt lätta barn att passa även om ljudnivån blir högre än vi är vana vid. Denna gång var jag inte så trött när jag kom hem ändå :)

När N&E kom tillbaka stannade vi en stund till och umgicks. Jag fick massa "mamma-tidningar" av Nettan så nu har jag att läsa :) Dessutom har hon rensat i garderoben och jag hade en stoooor IKEAkasse med mig hem fylld med olika storlekar mammakläder. Så glaaad, så glaaaad. Det var rena julafton för mig :) Har gått igenom en del och det är massa fint, en hel del som kommer att passa väldigt snart. Andra saker får vänta lite. Ska sortera efter storlek så jag inte missar någon storlek under mina månader som jag blir stor... 
Måste rensa i garderoben och göra plats för dessa. Sommarkläderna som jag garanerat inte kommer kunna ha la jag ned i en flyttkartong i förrådet när jag kom hem från Dominikanska. Tror dock det finns en hel del mer som jag skulle kunna plocka undan tillsvidare. Dags att köra en rens och slänga kläder med.
Det blir dagens mål!
Nu väntar promenad med vovven!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0