v.9 +2 :)

Tröttheten är fortfarande det mest utmärkande och att jag börjat kräkas på morgonen. Jag har jobbat på Grimman under veckan och det har väl förvärrat. Jag börjar 7.15 där och det är alltid svårt att äta på morgonen vilket gör magen orolig. Det jag har ätit har iaf inte mer än landat i magen innan det vandrat uppåt.
Tröttheten kan jag se en fördel med faktiskt. Jag har inga som helst sömnproblem längre. Faktum är att jag allra helst vill lägga mig direkt när jag kommer hem från jobbet :D men till framåt 21 har jag lyckats hålla mig vaken de flesta kvällarna...


Andreas har verkligen underlättat för mig. Han har kört mig varje morgon. Till och med måndagen då han inte alls behövde åka så tidigt och torsdagen då han (och majoriteten i Sverige) var ledig. Underbart! Så otroligt skönt att slippa gå till stationen och sätta sig på ett tåget när man precis kräkts upp hela magsäcken och dessutom är osäker på om det ska komma mer.


När det gäller tröttheten och illamåendet för diverse maträtter och dofter var jag lite orolig för nyårsafton men den oron var helt obefogad. Hela dagen var väldigt bra. Jag mådde bättre än de andra mornarna och var piggare än de andra dagarna. Väl hos Minna och Sebbe såg allt bara sååå gott ut och passade uppenbarligen perfekt för mitt gravida mående =) Oxfilé är väl sällan fel iof ;) men eftersom jag fått kräkreflex på de mest oväntade saker var jag lite orolig.
Tröttheten infann sig inte alls och när de icke gravida gästerna ville åka hem var jag fortfarande i prima form. Eftersom vår parkeringstid gick ut i samma veva pallrade vi oss iaf hem istället för att förlänga tiden. Kanske var det bra ändå för när jag kom hem insåg jag att jag varit igång i 22h.


Folk drack vin och alkohol i andra former men jag kände faktiskt inget sug alls. Visst såg det gott ut med rödvin, det gör det alltid, men inte så att det var jobbigt. Jag hade med mig massa gott att dricka och blev berusad av sällskapet istället. Hade en väldigt bra nyårsafton på alla sätt!!




En sak till är jobbig och det är att mina bröster expanderar. Det är inte alls nödvändigt. Det räckte mer än väl med hur det såg ut innan. Mina bh:ar sitter inte som de gjorde innan och jag kan ju inte springa och köpa nya nu som kommer sitta dåligt om en månad igen. Jobbigt!! Minna hade två som hon inte trivdes med, de är just nu de bästa jag har :)


Kommentarer
Postat av: minna

haha, vilken tur att dom passade! Å tack för alla fina komplimanger i båda bloggarna =) I LOVE YOU!

2010-01-03 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0