Magbild v18

Det var sjukt svårt att fota magen själv med en systemkamera. Den e så stor o klumpig när man ska ta med en hand. Fick till det tillslut iaf :) Tog en bild uppifrån med för att ni skulle få mitt perspektiv på det hela ;) men det såg bara knasigt ut och objektivet blev som en skugga ovanför naveln. Kanske en annan gång när jag mot min vilja använder lilla kompaktkameran. Sämre kamera får man leta efter!

Imorgon går vi in i v.19 v.18. Det är faktiskt första bilden jag tar. Tänkt hela tiden att det är kul o ha kvar men det har inte blivit av. Borde förstås ha tagit en förebild eftersom att vi planerade bebisen men det är väl heller inget man gör ;P bara tänker...Precis när vi plussat såg man förstås inget på magen men då var jag semsterlönnfet och ville inte minnas min mage i det formatet som en "innan bild".
Jag ser iaf stor skillnad på hur jag såg ut förut men på vågen har det inte hänt så mycket alls. Jag klagar inte, gissar att det kommer sen ändå.



Kommentarer
Postat av: minna

Åhh min älsklings mage <3

2010-03-10 @ 19:13:51
Postat av: Andreas

nää....MIN älsklings mage!

2010-03-10 @ 21:42:18
Postat av: alias anneli

Åhh, så fin mage :-) !



Minns hur jobbigt det var att ta sig upp ifrån soffan t ex. Har du börjat med hängselbyxor nu? Jag gillade jeans m hängslen och man kunde släppa i sidorna eftersom.

KRAMAR !

2010-03-10 @ 22:06:02
URL: http://anneli.webblogg.se/
Postat av: C

A & M: Slås om magen ni, jag bryr mig om det som är på insidan ;)



Anneli: Det var länge sen som de vanliga bvyxorna slutade sitta bra. Även om det itne syns utåt så var det först illamåendet smo gjorde att jag itne ville ha vanliga byxor och sen börjar ju magen växa även om omgivningen inte ser så stor skillnad :)

har en hel(!) garderob med mammakläder och flertalet byxor i alla storlket. Både lågt skruna och med stöd över magen, dock inga hängselbyxor.

Jag kommer handla på mig så lite som möjligt och använda det jag fått låna, är ju som nytt för mig :)

2010-03-11 @ 08:45:33
Postat av: Tracy

oooh mysmage =) tanker dock inte ge mej in i fajten..

angaende mitt inlagg.. ar du saker pa att det inte ar som marathon? snabbast runt vinner ;)

problemet ar val snarare om vi hinner. har ju bara 16 dagar fran att claes kommer till cairns och flyget sen gar hem fran sydney.

men vill man sa kan man =)

2010-03-11 @ 14:40:36
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: minna

hihi, okej man just nu symboliserar magen det fina innanför <3 nyfiken på alla detaljer från idag! pöössss

2010-03-11 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0